Taśma pakowa z nadrukiem firmowym, czy warto zainwestować w taką?
Każdy, kto na co dzień prowadzi sklep internetowy, pracuje w magazynie czy odpowiada za pakowanie przesyłek dla klientów, ma do czynienia z taśmami do pakowania. Jedną z najpopularniejszych jest taśma z nadrukiem. Czym się wyróżnia? Dlaczego warto w nią zainwestować?
Skuteczna promocja marki
Budowa relacji z klientem w każdej branży jest niezwykle ważna. W sprzedaży wysyłkowej jej istotnym etapem jest otrzymanie i otwieranie paczki. Opakowanie powinno prezentować się efektownie, wyróżniać firmę na tle innych działających w branży. Zaufanie konsumentów może wzbudzić taśma pakowa z własnym nadrukiem informującym o tym, od kogo pochodzi przesyłka. Informacja pokazana w takiej formie łatwo zapada w pamięć, stanowi podstawowe działanie w ramach strategii marketingowej. Możliwe jest zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy, co z pewnością przełoży się na jej zyski.
Bezpieczna i bezproblemowa identyfikacja paczki
Podstawowym zadaniem taśmy Berg, która posiada nadruk, jest zabezpieczenie kartonu przed rozklejeniem się w transporcie. Zapewnia, że do konsumenta trafi przesyłka w idealnym stanie, odseparowana od czynników zewnętrznych takich, jak wilgoć, zmienne temperatury, pyły.
Warto podkreślić, że taśma z nadrukiem Bydgoszcz zmniejsza również szanse na zgubienie przesyłki. Nadruk jest widoczny z daleka.
Dobre pierwsze wrażenie
Konsumenci to wzrokowcy, a zamawiając przez internet, pierwszy rzeczywisty kontakt z marką mają w momencie odbierania zamówienia. Taśma pakowa z logo powoduje, że klient od razu wie, od kogo pochodzi paczka. W rezultacie marka zostaje zapamiętana. Takie działanie świadczy o profesjonalnym podejściu sprzedawcy, który chce konsumentowi zaprezentować się z jak najlepszej strony.
Przesyłka z logotypem przyciąga uwagę, prezentuje się efektownie pod względem wizualnym, zbudza zaufanie wobec firmy.
Taśma pakowa z własnym nadrukiem zgodna z oczekiwaniami klientów
Taśmy posiadające nadruk skutecznie zabezpieczają paczki, a jednocześnie są doskonałym narzędziem promocyjnym. Budują rozpoznawalność marki, warto korzystać z nich w praktycznych działaniach marketingowych. W dobie zakupów online jest to bardzo ważne.